Внос

Преди позициониране на дадена стока на пазара извършваме обстоен анализ на неговото моментно състояние. Изготвяме подробен бизнес план, който винаги се координира с нашите клиенти.

  • Пазарно проучване в дадена категория – анализ на пазара (обем на пазара, тренд на категорията, асортимент и брандове в търсената категория, анализ на конкуренцията – ценови нива на участниците, стратегия, дистрибуция в страната, промоционална политика; профил на клиента в категорията)
  • Изготвяне на цялостна стратегия за навлизане на пазара – таргет клиент, канали за продажба. Изготвяне на маркетингова стратегия за налагане на продукта, ценово позициониране, промоционална политика. Управление на търговското пространство (спейс мениджмент).
  • Контакт и работа с веригите (сключване на договор, поръчки на стока, търговска политика, промоционална политика, асортиментна политика (когато портфолиото е по-широко).
  • Намиране и координиране на логистични услуги
  • Съвременен процес по планиране
  • Редовен рипортинг
  • Ясно дефинирана роля и отговорности